Verhuizing naar het Stadskantoor
De verhuisdatum naar de oude bieb is bekend: op maandag 2 december en dinsdag 3 december gaat het verhuisbedrijf aan de slag. Vanaf dat moment kan jij ook over naar je nieuwe werkplek. Dat betekent: opruimen, opruimen en nog eens opruimen! Op vrijdag 29 november as. moet alles klaar zijn. Heb je een bak of container nodig? Die kan je via TopDesk bij de Facilitaire dienst aanvragen. Geef het aan als dossiers vernietigd moet worden. Persoonlijke spullen neem je mee naar huis. Tip: neem alleen mee naar je nieuwe werkplek wat je echt nodig hebt.
Mooie scheidingswanden
Een aantal collega’s heeft meegeholpen met het uitzoeken van scheidingswanden: Christel, Danny, Michelle, Miranda en Karin hebben zich samen met Arie Pieter en Olga gebogen over de vraag hoe we per bureaugroepje een mooie afscheiding kunnen maken. De tussenwandjes en het nieuwe plafond bevatten geluiddempende materialen en zien er ook nog eens verzorgd uit.
Inrichting, stijl en kleuren
Onze nieuwe afdeling wordt hét visitekaartje van het nieuwe interieurboek. De vloerbedekking, tegels en wanden komen uit de nieuwe inrichtingsstijl die voor de hele organisatie is vastgesteld. Oude bureaus die nog goed zijn, worden binnen de gemeente hergebruikt. Ook het oude tapijt wordt naar de 12e verdieping verplaatst. De lage kasten en de bureaustoelen nemen we voorlopig mee. Volgend jaar komen er nieuwe stoelen.
Ingang/uitgang
De ingang aan de Emmastraat wordt weer in gebruik genomen. Deze is ook buiten kantooruren open (na 19.00/20.00 uur).
Wil je tussentijds een kijkje nemen?
Ben je nieuwsgierig naar hoe onze nieuwe werkplekken eruit komen te zien? Neem dan een sneak preview vanaf de balustrade op de 2e verdieping. Ga liever niet in de oude bieb zelf kijken, want het is een bouwplaats. En anders: laat je verrassen op 2 december!